Eremit? Javisst

osocial jag känner mig. Har suttit och tryckt på mitt rum ända sen jag kom hem (vid ett halv två, slutade tidigt). Sa inte speciellt mycket under middagen utan flydde upp på mitt rum efter jag hade ätit klart. Har gjort lite olika saker inte (alltså inte bara pluggat). Satt lite vid datan när jag kom hem, men hade ont i magen igen. Samma sorts smärta som igår men inte lika illa som tur va. Sen la jag mig på sängen några minuter. Sen kom jag på att jag skulle ta mitt blodtryck, vi har en blodtrycksmätare här hemma. Läste i tidningen för några veckor sen att man ska ta ett par gånger och ta ut ett medelvärde så jag gjorde det. Blodtrycket förändrades faktiskt väldigt mycket under de tre gånger jag tog det fast jag tog alla gånger direkt efter varandra! Medelvärdet blev ungefär 120/77 kanske, och det är ju bra. O min puls! Den låg mellan 68-72! Förut när jag tog brukade jag ha drygt 88 i puls  fast jag hade suttit stilla i flera minuter. Verkligen stor skillnad, har väl fått lite bättre kondition av all träning:)

Sen så baka jag en kladdkaka och kollade lite på Top Model. O sen pluggade jag. O åt mellis. Åt middag. Pluggade. Roade mig på datan. Pluggade.

Nu sitter jag här med datan i knät och ska kolla på någon film. Hade min kära syster varit hemma skulle vi säkert kolla på någon film tillsammans men hon skulle sova över hos någon kompis. Men nu ska jag fortsätta att vara osocial och äta popcorn, äpple, några mandlar och kladdkaka!


Kommentarer
Postat av: marinesummer

Jag äter suupernyttigt och kontrollerat mån, tis, ons, tors och söndagar. Sedan äter jag vad jag vill fredag och lördag. Detta har jag gjort i två veckor nu och märker redan skillnad. Så det är bra, tjejen. Unna din gott och onyttigt. Ska nog också äta kladdkaka ikväll.



Man KAN äta onyttigt och ändå gå ner i vikt, håller med dig!

2010-12-04 @ 16:57:18
URL: http://marinesummer.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0