Mellandagsshopping

Hejsan mina vänner:) Har uppdaterat lite dåligt och nu tänkte jag mest bara skriva ett inlägg för att meddela dagens vikt, 56,6 kg landade vågen på. Ganska bra med tanke på att jag har varit ledig hela veckan och det har även varit julafon vilkete alltid innebär mycket mat! Har dock tränat ganska mycket så det är väl därför jag inte gick upp så mycket, fast oftast är det när jag tränar mycket under en vecka att jag brukar gå upp en del men om jag under en vecka knappt hårdtränat något utan går bara på lite promenader, då brukar jag gå ner mer.

Juste, var en snabbis och kollade på mellandagsrean. Köpte bara ett par jenas och ett skärp (har använt mitt gamla så flitigt den senaste tiden så att det har blivit jätteslitet). Jeansen var i stl 27, fick precis på mig dem. Kändes lite kul att köpta jeans i stl 27, har annars typ 28 och i enstaka fall (en gång) behövt köpa i 29!

Nu ska jag läsa, så puss & kram!

Kommentarer
Postat av: marinesummer

Åh, gud vad kul att du fick på dig storlek 27!! Det är mitt mål. Jag har 28 i de få par jeans som jag har, använder helst strumpbyxor. Mest för att det är mer bekvämt men också för att jag inte tkr att så många jeans sitter snyggt på mig. Men storlek´27 tycker jag är perfekt.

2010-12-26 @ 17:36:17
URL: http://marinesummer.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Hur mycket har du tänkt gå ner i vikt? Vid vilken vikt har du tänkt öka lite på maten så att du står still i stället för att gå neråt? =)



Om du vill läsa en superbra bok rekommenderar jag Mattillåtet av Gisela van der Ster.

2010-12-30 @ 15:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0