Min inte så lyckade dag

Är. Så. Helvetes. Jävla. Trött.

Har pluggat konstant hela veckan. Jag har kommit hem från skolan. Pluggat. Två gånger har jag tränat. Sen fortsatt att plugga. Har varit inne på datan max ½ h sammanlagt hela den här veckan.

Idag var verkligen en hemsk dag. Jag hade prov på eftermiddagen och jag var supertrött eftersom jag inte hade ätit någon lunch. Provet gick skitdåligt (trots att jag hade pluggat såååå mycket mer än mina kompisar som med all säkerhet kommer få MVG allihopa) och under hela provet hade jag stört ont i magen. Sedan kom jag hem vid kvart över fem, kände mig helt slut. Magontet hade blivit värre, magen stod rätt ut som en ballong (väldigt uppsvälld med andra ord). Jag kunde inte ens knäppa jeansen utan hade knappen öppen så skärpet fick hålla byxorna uppe. Jag va ju stört hungrig när jag kom hem men tog bara en macka eftersom det snart var middag. Åt mackan men sen åt knappt någon middag för magen gjorde så ont. Bara att andas är en ansträngning. När jag har så uppsvälld mage blir det att man andas väldigt "ytligt" men ändå tungt. Men sen gick magontet över ganska fort när jag för tredje gången gick på toa och fick ut lite av gaserna om man säger så;) Så då mådde jag mycket bättre och kunde plugga i 3½ timme i sträck. Heja mig, verkligen.

Nu sitter jag här med ett stort skrovmål framför mig eftersom jag bara har ätit 2 mackor, 2 små äpplen, majs i skolan, lite fisk och potatis hemma. Känner mig helt darrig som man blir av att inte äta.

Juste, en orsak till att magen blev så uppsvälld kanske var att jag hade mina jeans ganska hårt åtsittande i midjan idag. För imorse när jag skulle knäppa skärpet tänkte jag: Oj vad hårt dem sitter. Men sedan såg jag att jag hade råkat knäppa på det innersta istället för det näst innersta! Lät det vara på det innersta och när jag har tajta grejer över magen kan den bli uppsvälld, vet inte varför men den kan bli det ibland av det.

Nu ska jag läsa i en svenska bok jag ska ha läst klart till näst nästa vecka plus göra nån jävla analys av den. Har verkligen sjukt många prov kvar tills det är jullov. Oj vad jag längtar till julen just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0