...O där sitter hela familjen

Vet ni vad min familj gjorde mot mig nyss? Okej, det kankse inte var en sån jättestor grej men jag blev faktiskt arg/sårad/ledsen av det.

Var ganska tyst i huset så jag gick ner på den nedersta våningen där vi har en av tv-apparaterna. Och där sitter hela familjen (mamma, pappa, storasyster, lillasyster) och kollar på ett program som pappa hade laddat ner tidigare ikväll. Ett program jag gärna ville se, vilket de måste ha vetat om. Kul tänker jag, att ingen i min familjen ens brydde sig om att fråga om jag ville vara med på deras jävla tvkväll. Då blev jag ledsen. Och arg. Ilska är lättare att hantera än ledsamhet så jag föredrar nog att vara arg! När sådana saker händer känner man sig väldigt omtycket, verkligen...


Kommentarer
Postat av: Cilla

Kram på dig <3

2010-12-15 @ 11:36:27
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0