Te med honung

Idag är jag hemma från skolan. Det är ju faktiskt den enda dag jag kan vara hemma från skolan utan att missa något superviktigt, tror jag i alla fall. Så har inte gjort så mycket hitills. Ätit frukost. Blängt på TV. Sovit lite. Ätit lunch. Pluggat. Var precis och gjorde te, satte i en stor sked honung. Är nog bra för halsen min, den gör inte ont längre men den är så där förskräckligt torr som den kan bli när man är förkyld. Svinjobbigt! Fick mens inatt så har knaprat massa värktabletter men jag tycker inte att de hjälper något vidare tyvär. Mår även illa så det är faktiskt inte alls bra med mig:( Snyft. Ska plugga lite till och dricka mitt te medans det är varmt. Hoppas ni mår bättre än vad jag gör!


Kommentarer
Postat av: marinesummer

USh, ush, ush. Förkylning har även drabbat mig. Riktig jäkla torrhosta för hela slanten. "Säker på att du inte har lunginflamation?" sa någon till mig när den hörde mig hosta. Men skolan måste jag till ändå. Men du, gå powerwalks, det funkar jättebra även när man är förkyld. :) gick precis en. Superskönt med bra musik!

2010-12-13 @ 19:08:36
URL: http://marinesummer.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0