Viktnedgång igen

Jag har gått ner i vikt. Jag skulle ju inte gå ner i vikt mer nu! Att jag har gått ner i vikt gör mig både glad och lite rädd. Glad för tappad vikt är vunnen glädje - fortfarande även om det kanske inte är lika "intensiv" glädje för ett förlorat kg som förut, elle jo det är det kanske. Men olika sorts glädje på något vis!
Rädd för att jag känner att tänk om jag aldrig kan sluta, att jag alltid kommer att gå ner i vikt och tillslut utveckla anorexi (som dock har varit min "dröm" de senaste drygt 4 åren, hellre anorexi än bulimi/UNS tyckte jag).
Nu visar vågen 57,3 (-0,5 kg sen förra veckan). Jag tycker att jag äter mycket men jag vet inte, det verkar som jag inte gör det för annars skulle jag ju inte gå ner i vikt. Jaja

Kommentarer
Postat av: Cilla

Fortsätt äta regelbundet och fuska inte. <3 Är jätte svårt att gå upp i vikt men det är bra i stlutändan. <3

2010-12-06 @ 10:15:08
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/
Postat av: marinesummer

förlåt men det låter faktiskt underbarta... dock förstår jag vad du menar. Det viktigaste är att hitta en punkt där man är nöjd. Jag vill ha gått ner 1-2 kg sedan förra gången jag vägde mig, till jullovet. Och sedan ska jag försöka gå ner 2-3 kg PÅ jullovet. Och efter jullovet 1-2 kg till och sedan tror jag att jag kommer vara nöjd.

2010-12-06 @ 15:34:41
URL: http://marinesummer.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0