And I was like: What?!

Vägde mig nyss iaf. Tog mina mått och såg att midjemåttet hade minskat lite och lårmåttet hade väl minskat med några millimeter. Så efter att ha legat och läst ett tag i sängen kom jag fram till att jag skulle väga mig i alla fall! Var ganska så nervös innan jag klev upp på vågen. Vågar jag kolla hann jag tänka när jag väl hade ställt mig på vågen. Så kollar jag ned. 59,2 kg. Lycka. Jag hade inte gått upp i vikt under veckan!! Jag har gått ner i vikt! Otroligt.

Nu ska jag gå och äta lunch!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Sv: Åhhh... Älskar också Bert. Vill vara kompis med honom. :) Alltså inte den 30-åriga gubbe (eller vad han nu är idag) utan den lilla fjanten med glasögon. ♥



Fan vad kul! Kul att det går bra för vissa... Suck. Jag har gått upp i vikt, men men. ^^ puss

2010-11-07 @ 15:33:46
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/
Postat av: fröken ana

va är din drömvikt då? :P

2010-11-08 @ 01:00:23
URL: http://frokenana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0