Biosnack

Tja tja tjenare! Har inte gjort mycket mer idag än tränat, ätit och kollat på bio (igen!). Åh fick se HP trailern på bio, har ju bara sett den på Youtube innan! Åhh vad jag längtar. Läste i tidningen idag att Sverige har premiär 2 dagar innan USA och Storbritannien! Så sjukt att lilla plutt Sverige får se den en hel dag innan USA o SB:D Men jag är glad.

Förresten, filmen som jag såg var "I rymden finns inga känslor", vet att den hade premiär för typ jättelänge sen men det har helt enkelt inte hunnits med att se den. Men nu har jag sett den och jag måste säga att jag tyckte om den:) Härlig film. Men lite sorglig. Tyckte det var väldigt intressant att få en liten inblick i hur en med Asperger kan uppfatta livet!


Sam i "I rymden finns inga känslor"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0