Där fick jag till det va

Blä, har suttit i långt över en timme och försökt fixa på vårt projektarbete. Det tog väldigt lång tid för jag är inte så bra på att handskas med word! Bilderna kommer ju aldrig där man vill att de ska komma!!!

Funderar på att gå ut på en promenix innan jag ska kolla på Jurassic Park som går på TV4 film klockan nio. För er som inte ska se den rekomenderar jag att ni kollar på "Beck: Advokaten" som går på fyran samma tid:)

Har väl inte gjort så jättemycket idag. Har suttit vid datan, typ. Pluggat. Tränat. Aa typ det. Men nu ska jag ut och gå, är så trött! Måste få in lite nytt syre i systemet känner jag.

Puss och hej, så jävla äckligt med leverpastej:D Inte för jag har ätit leverpastej någon gång;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0