Inga fler prov tack

Ja, idag är det äntligen Biggest Loser Sverige final! Som jag har längtat:) Hihi.

Hade en ganska slapp dag i skolan idag, två lektioner bara. Så skönt. Och en lång sovmorgon på det. Imorgon har jag studiedag och den ska jag faktiskt försöka använda som den är tänkt för, att studera på. På onsdag ska jag inte vara i skolan utan jag ska iväg och labba hela dagen på ett ställe som jag inte kommer ihåg vad det heter just nu. På torsdag kommer jag kanske att sluta tidigare för vi kommer börja med muntliga nationella provet i svenskan i smågrupper så om jag har tur får de som inte ska ha NP gå hem:) Synd bara att även om jag får sluta tidigare kommer den tiden gå åt till att plugga, har så sjuuukt mycket att göra fram tills jullovet.

Ska försöka plugga lite nu (som jag redan har gjort drygt 1 h idag) och sen ska jag gå på gympa. Skönt att låta musklerna arbeta lite!

Kram på er pussgurkor<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mycket ska du gå ner? Vad är din målvik? Hur gör du just nu för att gå ner i vikt?

2010-11-22 @ 22:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0