Löööööööööööööördag

Mitt internet har varit lite knackigt under dagen så har inte kunnat uppdatera som jag skulle ha velat! Eller några hemsidor funkade men inte bloggar, facebook eller blogg.se. Knasigt.

Idag har jag varit på matmässa! Är ju glutenintolerant så varje år i november anordnas det en mässa där man kan provsmaka en massa nyheter och gamla grejer! Så kan man köpa allting där på mässan också. Provsmakde en massa gott som muffins, chokladbollar, olika kakor m.m:) Smaskens!

Resten av dagen som jag inte gick runt och åt på mässan har jag ägnat åt bra och mindre bra saker. En bra sak jag ägnande mig åt var att plugga och en sämre var att jag spelade ett töntigt spel i flera timmar plus att jag började kolla på The Vampire Diares på internet. Såg drygt tre avsnitt förut i våras eller när det nu var när de började gå på tv (fast jag kollade på internet) men tyckte inte det var så bra så slutade kolla. Igår blev jag helt plötsligt sugen på att se det så började kolla på avsnitt 4, fattade inte så mycket kanske men det var ganska bra så kollade på ett till avsnitt idag:) Och började på nästa.

Men nu hinner jag inte blabba mer för ska gå på promenad och sen ska jag antagligen kolla på någon av de tre filmer som går halv tio, undrar vilken det blir i såna fall:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0