O vinnaren är...

Woho, Alexis (http://alexisforqueen.blogg.se) gissning var närmast! Hon gissade på 20,8 och det rätta svaret var 20,5:) Dock var Marinesummer väldigt nära också! Vad duktiga ni är på att gissa:D

Åh, jag vill sova:( Men måste plugga. Har fan pluggat nästan konstant sen jag kom hem. Alltså sen vid tretiden. Hade dock en kanske max halvtimmes middagspaus plus att jag var tvungen att sluta klockan tio över sju för jag har ju jympa på måndagar. Pluggade i några minuter och sen hoppade jag in i duschen. O nu ska jag plugga igen... De veckorna kvar till jullovet är verkligen ena riktiga mördarveckor. Klarar jag dessa utan att bryta ihop (som jag gjorde förra gången jag hade en riktig stressig period i skolan) så klarar jag fan vad som helst.

Böckerna väntar, så hej då på er:)

Kommentarer
Postat av: Alexis

Asså jag måste ju vara bäst i världshistorien :D iofs utgick jag från mig själv, och hur jag ser ut samt vad jag har för bmi ^_^ "genom sig själv känner man andra". Puss till dig, du är fin<3

2010-12-01 @ 01:34:32
URL: http://alexisforqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0