Punkt.

Idag är en sådan där dag som bara är skit. En sådan där dag när allt går fel. En sådan där dag när jag absolut int kan koncenterera mig på skolarbetet trots att jag verkligen skulle behöva kunna koncenterera mig! Försökte plugga fysik. Gick inget bra. La undan böckerna. Orkade inte. Tar det imorgon. Har prov på fredag. Anledningen till att det inte går så bra för mig på prov ganska ofta trots att jag har pluggat som en idiot är nog för att jag blir så stressad. Förlorar förmågan att tänka logiskt och glömmer bort allt jag har pluggat in. Så jävla irriterande! Jag är nog ganska bra ibland, när jag inte är stressad. Men när jag är stressad, som nu får jag ingenting gjort. Allt känns bara meningslöst.


Har Svenska B nationella imorgon. Kill me?! Fan. Vill inte. Är nervös. Hatar att skriva under tidspress och när man inte kan sitta och funderar över vad man ska skriva. Är rädd, tänk inget man kan skriva om passar mig? Kan verkligen känna hur paniken kommer smygande när man sitter där och alla andra har börjat skriva medans man själv sitter där och har inte ens börjat. Vill inte tänka på det... Temat är "Språkets makt och möjligheter", bara lyssna på meningen. Låter jättesvårt tycker jag.

Ska försöka lugna ner mig lite nu och inte tänka så mycket. Hoppas att jag kan plugga bättre imorn, annars är jag körd på fysiken...

Kommentarer
Postat av: e.

jag gör också det provet imorgon. dock har man ju gått om tid på sig. 5 timmar liksom. men som sagt, har man ingen inspiration spelar det ju ingen roll om man har så lång tid på sig.

i wish you good luck :)

2010-11-16 @ 21:34:48
URL: http://whatifiwasthin.blogspot.com/
Postat av: Alexis

Sv: Usch, förkylning är inte kul - man kan inte träna, inte äta mat (alltså, ingenting smakar ju gott så då blir det svårare att äta än vanligt), inte göra någonting och sen dör man för att huvudet känns igenproppat med bomull >.<

2010-11-17 @ 12:54:35
URL: http://alexisforqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0