Shoppning x)

Igår va jag och shoppade lite! Mamma och Pappa skulle kolla på skidor så då följde jag och syrran med. Det var första gången på länge jag satt i bilen som passagerare! Det senste halvåret har jag nästan kört hela tiden. Men nu tänkte jag verkligen på att pappa kör som en galning. Har aldrig tänkt på det innan jag började övningsköra men nu är det så himla tydligt! Blir nästan lite rädd. På 50-sträckor kör han nästan alltid i 70 och ibland på 70-sträckorna i 90!!:O Sedan verkar det som han kör rally inne i rondellerna och saktar inte ens in för att kolla efter gångtrafikanter utan bränner på i minst 50 ut ur rondellen. Crazy. O hans alldeles förkorta avstånd till bilarna framför ska vi inte prata om.

Nä, jag kör verkligen sååå annorlunda. Men jag har haft mitt körkort i... drygt 2 månader. Han har haft sitt i 30 år;)

Men vi kom fram till affären i perfekt skick, välbehållna som tur va;) Tur det för i affären hittade jag ett par träningsbyxor för 299 kronor som jag bestämde mig för att köpa! De är svarta och av märket Nike, ni vet såna där "thigtsträningsbyxor" som sitter supertajt. Lite obehagligt att de sitter så tajt för mina ben är verkligen mitt största komplex. Ben och rumpa.Usch. Men det ska nog gå bra, tror jag! Om ni är snälla kan ni få se bildbevis på dem sen, och det är ni nog


Kommentarer
Postat av: Felicia

Det skulle jag vilja se :)

Sånna byxor är fina.

2010-11-05 @ 14:05:09
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0