Vad är segare än kola??

Seg dag idag! Är dålig på att sysselsätta mig själv. Det enda jag gör är att äta, läsa, kolla på tv eller sitta vid datan. Men idag har jag faktiskt skrivit lite på en labbrapport som snart ska vara inne! Bra. För morgondagen har jag i alla fall lite planer, inga roliga planer direkt:/ En kompis kommer hit och vi ska jobba på vårt projektarbete. Men det ska vi göra på förmiddagen och sen kommer jag ha hela eftermiddagen kvar att inte göra någonting på.

Nu ska jag strax iväg och handla, då blir det lite röra på sig iaf, alltid något.

Så ciao på er<3


Kommentarer
Postat av: R & S

sv: ja, den filmen är en av mina favoriter^^

2010-11-02 @ 20:42:31
URL: http://feelthebones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0