En vanlig fredag

Alltså, måste börja äta lunch i skolan! Denna vecka har jag ätit lunch (mer än bara sallad) två gånger, dåligt. Idag åt jag extremt lite, en tugga morötter ungefär och sen inget mer. Hade både ont i huvudet och magen när jag kom hem så åt bara en macka och 2 dl yogurth och drack te (såklart!).

De andra åt pizza till middag men jag som inte äter det åt kycklingwok med ris, de har börjat göra wok på pizzerian så då fick jag bli den första i familjen som testade det. Gott var det! Det finns mycket jag inte äter. Det var förra hösten/sommaren jag började sluta äta en massa grejer. Korv, fläsk, bacon, grädde, mjölk, ost ... plus  endel andra grejer. Mina föräldrar höll (håller) tillslut på att bli galna på mig för det var så mycket jag inte ville äta. Men nu på senare tid har jag inte kommit på något nytt jag inte kan äta, inget baslivsmedel i alla fall. Tur det, annars hade mina föräldrar fått spunk på mig.

Hade ju prov idag. Gick bajs. Hade prov igår. Gick bajs. Har prov på måndag. Kommer gå bajs. Ångest. Över till nästa ämne!

Imorn fyller Papsen 50 år, det firas med att det kommer lite släkt och vänner (inte så många som tur är, hatar när det är mycket folk). Men det som är bra när det är mycket folk är att man lätt kan smälta in i mängden. Men imorn kommer man inte kunna göra det. Usch, hoppas morgondagen inte blir för jobbig. Är lite nervös inför maten, hatar ju att äta inför andra:(

Får berätta för er imorgon hur det gicl. Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0