I will survive

Puh! 50-årsfesten är över och jag överlevde den! Skönt. Tyvärr var allt så stressigt igår så jag hade inte en chans att hinna plugga någoting:( Så det blir mycket plugg idag.

Är ju söndag idag och söndag betyder... Vägning! Tänkte först att jag inte skulle väga mig men sen blev det så att jag gjorde det iaf, 59,5 visade vågen. Fett bra:D Är glad. Har gått ner 0,6 kg denna vecka, utan att att jag har behövt kämpa särskilt mycket! Hurra. Nu blire kryssning i tabellen;)

Måste springa iväg nu, skolböckerna kallar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är 58 ditt slutgiltiga mål eller tänkte du gå ner dit och sen se hur det känns? :)

2010-10-24 @ 15:03:57
URL: http://justnotyou.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0