Matdagbok 20101026 plus annat tjafs

Är trött. Somnade sent igår, kunde inte sova. Har "mini" prov imorn i biologi. Kommer inte gå bra, kommer inte få MVG. Fick 95 % rätt på ett prov för några veckor sen, fick VG+/MVG-. Hallå, 85 % är ju typ MVG och jag med mina 95 % fick inte ens ett klart MVG-?? Idiotlärare.

Ska skriva ihop en liten matdagbok för dagen, ger en bra överblick över vad man har ätit. Det är nog bra!

Så detta har jag alltså ätit idag:

Frukost: 1 knäckemacka med rökt fläskfilé på
Lunch: 1 bit torsk, ärtor, pizzasallad, tzatsiki
Mellis: 1 äppple, tonfisk m. majs och chilisås, 1 macka, 2 koppar te
Middag: rökt fläskfilé, potatismos, ärtor+morötter+blomkål
Kvällsfika: ??? Har ju fan inget att äta hemma!! Vad ska jag äta till frukost imorn när all frukostmat jag brukar äta är slut???:O :'(
Övrigt: 1 äpple, nötter, cola light

Träning:

30 mins promenad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0