Skofoto

Åhh, har bara ett litet prov/förhör på onsdag och en labbrapport och skriva, sen looov!

Åh fick mitt skolfoto idag. Blev inget bra, men ser inte fullständigt hemsk ut iaf... Men långt ifrån okej också. Har varit så himla nervös ända sen skolfotot togs att jag skulle råka blinka eller att jag skulle göra något annat konstigt. Så det känns lite bättre nu iaf, nu behöver jag inte undra hur skolfotot såg ut längre. Fast kom på att det är en bild jag inte har sett! Spexfotot. Går ju i trean och klassen hade spexfoto (första gången för mig). Det får jag se när själva skolkatalogen kommer när det nu är. Men den vanliga bilden är nog viktigare att se okej ut på än spexfotot

Är så jäkla trött idag, sov inte så mycket nu i helgen på grund av 50-årsfest och pluggande. O ikväll är det gympa för min del, känner mig inte så jättetaggad precis...:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0