Back on track

TJAAA!! Nu är jag tillbaka! Kom hem sent igår kväll men var så himla supertrött, bara la mig i sängen och slocknade nästan på en gång och sov ända till halv elva, så skönt! Tänkte berätta lite kort om resan, den har varit bra! Jag var ju som sagt i Wien, har aldrig varit där förut. Staden var faktiskt väldigt fin tyckte jag, där vi bodde fanns det en jättehärlig park som man gärna hade bott i närheten av. Så under de här dagarna har jag mest gått runt i staden, kollat på sevärdighter, shoppat lite och sådant. Har blivit väldigt mycket promenader så särskilt sista dagen började mina fötter och knän protestera rejält... Men nu efter att de har fått vila i flera timmar känns de normala igen tack och lov!

Maten har också gått bra, men det har blivit ganska mycket godis dock (och även idag med...) men vad är en semester utan godis? Jag bara undrar. O nu kommer påskhelgen med ännu mera godis, men sen, hörni, då ska jag försöka skära ner på godiset igen;) Hur det nu ska gå...

Helst skulle jag bara vilja ta det lugnt i kväll men min studentskiva är ikväll så får ta den där lugna kvällen imorgon istället, längtar... Är lite nervös inför skivan, inte inför maten direkt men mer över allt det andra. Hur kvällen ska bli, vad mina "gamla" kompisar ska tycka om mina "nya" kompisar, vad jag blir för "Klassens..." osv osv. Mycket att vara nervös över men det ska nog gå bra!

Okej, det här inlägget blev ju helt kaos men det får ni leva med! Ska strax börja göra mig iordning inför skivan så puss puss på er!


Kommentarer
Postat av: camilla

Vad härligt att du hade en så trevlig resa o exakt vad är en resa utan godis? nää de hör till semester :D



Ha en finfin dag :D

2011-04-21 @ 09:33:26
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0