Bulimibok

Hej hej! Är fortfarande sjuk men mår lite bättre idag i alla fall. Så jag hoppas att jag mår ännu bättre imorn för imorn ska jag och mamma åka in till stan och kolla på tyger eftersom hon ska sy min studentklänning. Förra veckan var vi ju och kollade på mönster men ni förstår, man behöver inte bara ett mönster när man ska sy en klänning utan också tyg.

Idag har jag bara en lektion^^ Om ens det. Antingen har jag en lektion klockan ett eller övning inför mösspåtagningen som är klockan två:) Så hur som helst blir det en kort skoldag för mig. Om jag orkar funderar jag på att åka förbi biblioteket på vägen hem från skolan och låna en Camilla Läckberg bok som de har inne, men jag får se. Jag håller på med en bok just nu men har inte så mycket kvar men sen började jag för någon timme sen att läsa en bok som är skriven av en bloggare som handlar om bulimi. Ska bli väldigt intressant att läsa den eftersom jag har läst hennes blogg ganska länge nu, adressen till hennes blogg finns bland mina länkar till höger, bloggen heter Tre Tusen Gånger. Nu ska jag läsa lite mer i boken för jag har redan varit duktig idag och pluggat!

Kommentarer
Postat av: camilla

Vad är det för bok?:)

2011-04-29 @ 21:56:41
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0