Dagens utmaningar

TACK för kommentarerna till mitt förra inlägg! Trodde inte jag skulle få någon respons så tack så mycket ni som kommenterade!! Skickade precis iväg ett litet meddelande på facebook till honom så nu är det gjort i alla fall, efter mycket velande!! Men det blir nog bra. Nu kan jag i alla fall inte ångra mig för att jag inte skrev till honom, right?

Nu när det är gjort kan jag börja koncentrera mig på dagens andrra utmaning- förbereda mig för min projektredovisning! Hjälp. Har alltså redovisning imorn och jag kommer att dö. Hatar att ha redovisningar:( Hoppas det inte är så många där och lyssnar för om det inte är så många där kanske det inte blir såååå farligt, men jag har ingen aning om hur många som ska lyssna. Läskigt! Så det är bäst jag börjar träna, puss och kram på er!:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk inte att du kommer dö! Försök tänk att du klarar det bra och att du har förberett dig, för det har du ju. Skiter det sig ändå så gör det inget, ingen annan vet ju ändå vad du skulle säga?

Lycka till! Det kommer gå toppen ska du se!

2011-04-26 @ 21:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0