Gårdagens!

Hej! Kom hem sent igår och var alldeles för trött för att uppdatare i bloggen så gör det nu istället. Hade en trevlig kväll igår! Showen var bra! De var så himla duktiga allihopa på att göra massa hopp och sådant, önskar jag också var så bra på det! O helst skulle jag vilja bli så bra på något utan att jobba hur hårt som helst på det... Hehe.

Sedan åkte vi in till stan och skulle äta på restaurang. Vi gick in på några först men de var lite vänte tid på att få bord så vi gick vidare. Tur att det var väntetid på dem restaurangerna vi först gick till för jag kände ångest över att behöva äta där redan när vi stod i dörren. Trångt, högljutt och bullrig. Usch! Men sedan hittade vi ett ställe som var lugnare, så skönt, sedan efter ett långt tag kom det dock fler folk men det blev aldrig sådär knökfyllt (kan man ens säga så?).
Maten var väldigt god också, åt grillad fläskfilé på spett med fetaost, bambuskott, sweet chilisås och till det åt jag ris. Väldigt gott! Blev såå mätt. Trots att jag var så mätt slog jag till på stort som mina systrar och mamma också gjorde och tog efterrätt, vaniljglass med chokladsås:D Gotti gotti!

Hade lite ångest under delar av kvällen men det var så himla trevligt på restaurangen och vi hade så mycket att diskutera så kvällen blev väldigt bra faktiskt:)

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, borde träna (hann inte göra det igår) och pluggat har jag redan gjort i drygt 2 h så jag behöver inte plugga så mycket mer idag faktiskt! Men jag får se vad jag gör, men hursomhelst hörs vi senare, promise!^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0