Heeeej då....

Hej! Nu bär det snart av mot flygplatsen! Woho!:) Hann inte uppdatere igår mer än på morgonen men kan bara berätta kort att barnvaktningen gick bra och jag blev 300 kronor rikare genom att gosa med en kattunge, läsa tidningar och kolla på barnprogram på teve. Barnpassning är ett slappt jobb så länge det inte är några adhd ungar man passar^^

Som sagt så ska vi åka  ganska snart, är redo, tror jag. Har typ packat klart i alla fall, hoppas jag har fått med mig allt;) I mitt handbabage ligger sjukt mycket godis, gott gott  så har jag tråkigt på planet kan jag i alla fall äta godis tills jag mår fruktansvärt illa om jag skulle vija det. Hehe...

Juste, höll på att glömma, vi ska äta middag på flygplatsen. Det lär väl troligtvis bli Mc Donalds, jag har inte ätit där på säkert 1½ år... Hade tänkt att ta med mig mackor för att slippa äta på donken om det är där det blir middag men sen tänkte jag att, va fan, jag har ju lovat mig själv att försöka börja äta det jag förut slutat äta!! Så blir det Mc Donalds ska jag fan också äta där, men dock "bara" hamburgare, pomfritten tänker jag inte äta till... Men man får vara glad för det lilla, right? Kommer säkert få jätte ont i magen för det kommer nog bli sen middag och sen godis på det, min mage är väldigt snabb på att protestera när jag äter dåligt och oregelbundet! Jättejobbigt när magen blir super uppblåst och smärtar:( Som tur är har jag det inte varje dag nu som jag hade förut! Tack och lov för det! Men men nu börjar jag få bråttom så hej då!! Kommer hem på tisdag kväll förresten så vi höres då! Puss på er<3


Kommentarer
Postat av: Alexis

Hoppas du får det bra :D

Det enda som oroar mig med Usa är just maten (...) men de ska nog gå bra!

2011-04-15 @ 18:09:45
URL: http://anorexicat.blogg.se/
Postat av: Lith

Du är så jävla cool!

2011-04-18 @ 10:32:19
URL: http://lith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0