Jag är fin

Hallå hallå! Mösspåtagningen gick så fint så, kände mig rättså fin i min lilla studentmössa måste jag säga:) På tal om att känna sig fin, vet ni hur jävla underbart det är att få känna sig fin!!! I flera år har min självkänsla varit nere på botten men nu är den på väg upp igen! Det är så jävla härligt. Tänk att jag kan känna mig fin och faktiskt känna att jag just jag kan vara värd något! Det trodde jag aldrig att jag skulle få uppleva.

Och det är inte bara jag som är fin, just DU är det också. Kom ihåg det!

Kommentarer
Postat av: camilla

Ja visst låter den jättespännande :D måste testa den innom kort :D hoppas du får en ra lördag :D

2011-04-30 @ 07:13:11
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0