Knåpeli knåp

Jag skulle egentligen tränat, men det bidde inte så. Satt och knåpade lite med min universitetsansökan, gick ganska bra. Har fått ihop en liten lista i alla fall...

Den här veckan har inte alls varit bra varken träningsmässigt eller matmässigt. Men när jag ska tänka på vad för onyttigt jag har ätit denna vecka kan jag inte komma på så mycket ändå... Vet inte om jag har glömt bort en massa onyttigt jag faktiskt har ätit eller om det kanske inte var så illa som jag trodde! Jag vet inte. Men idag vet jag att jag har ätit ganska onyttigt, bakade en härligt kladdig kladdkaka i eftermiddags^^ Mumma! Mycket kakao och lite mindre socker, väldigt gott. Ska ta en liten bit till nu när det är Stockholm-Båstad på teven:) Hej svejs!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det så att du har slutat väga dig varje vecka eller skriver du bara int upp siffrorna här på bloggen? Om det är så att du inte väger dig varje vecka så måste jag bara säga att gud så stark du är som motstår vågen! :D

Får du ingen ångest av att inte väga dig? Känns det inte som att din kropp växer sig stor när du just ätit något onyttigt och inte väger dig ganska snart efter det (trots att man innerst inne vet att det inte stämmer...)?

Jag vill så gärna sluta väga mig varje dag men det går inte trots att jag har försökt sluta i flera år =(

2011-04-10 @ 21:11:26
Postat av: Anonym

Hej!

Jag driver en tv-blogg som heter http://tvminnen.blogg.se

Nu efterlyser jag personer som har någon anknytning till tv:n på ett speciellt sätt som kan tänkas vara med i min tv-blogg. Har du till exempel varit publik i ett tv-program? Är du släkt med en jätte stor kändis? Var du ett av alfabetsbarnen i fem myror? Eller något annat liknande? Eller så kanske du känner någon person som har en speciell anknyning till tv:n om du inte känner att du har det? Skriv i så fall till mig om detta verkar intressant.

Trevlig dag!

Mvh

2011-04-11 @ 13:10:13
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0