Månadens vikt

Varför vaknar jag upp någon gång mitt i natten med en rinnande näsa och smärtande hals? Varför? Blir så irriterad! Nu vill jag inte träna heller för jag vill inte att halsen ska bli sämre för den gör rätt så ont faktiskt:( Och sen så vill jag verkligen inte bli sjuk!!! Så får väl ta det lugnt på träningsfronten idag antar jag.

Idag vägde jag mig! Senaste gången jag vägde mig var för nästan exakt en månad sen, vågen visade 54,6. Blev glad, var rädd att jag skulle ha gått upp jättemycket eftersom jag har ätit godis typ varje dag i en vecka, men inte! Lättad. Får se nästa gång jag väger mig, blir kanske om en vecka eller om två månader - jag vet inte själv ännu^^


Kommentarer
Postat av: Alexis

Kan inte du visa upp lite bilder på dig själv?^_^

2011-04-27 @ 15:31:58
URL: http://anorexicat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0