Pinsam tystnad

Sådär, nu är jag färdig fixad! Ska åka om en timme men är väldigt trött redan nu, hur ska detta gå? Är hungrig också, ska gå och fixa lite macka och gröt tror jag. O en kopp kaffe, kan ju inte dricka ½ liter te innan jag ska på krogen. Skulle ju behöva gå på toa mest hela tiden då...

Det är visst bara jag och en till kompis som ska på skivan men sedan skulle en annan kompis komma senare. Jag tycker inte om när man bara är två som umgås, blir det tyst tycker jag alltid att det är bara mitt fel. Det gör mig nervös och så har jag ännu svårare att komma på något att prata om! Om man är flera kan jag i alla fall tänka att det inte är mitt fel och då har jag inte heller lika stor press på mig att vara trevlig och konversera lika mycket eftersom det inte märks lika mycket om man är lite tyst om man är i en grupp.

Men nu kurrar magen på mig så får gå och fixa något att äta, mums!^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0