Projektredovisning

Puh! Jag överlevde projektredovisningen! Skönt att det inte var så många där, var mina andra kompisars projektgrupp, min handledare plus en till. Men det var skönt att det var så få. Själva redovisningen gick väl okej men just nu känns det bara som att det är skönt att det är över!

Min hals mår dock inte så bra:( Den gör jätteont och min näsa rinner. Hemskt! Hoppas det blir bättre tills imorn, inte sämre i alla fall... Vill inte bli sjuk! Särskilt inte på Valborg:( Inte för jag har något särskilt inplanerat än så länge men något ska man väl lyckas hitta på om man är frisk det vill säga...

Men men, nu ska jag bara chilla ett tag och sen måste jag plugga:( Är trött, orkar inte, men måste så får ta mig i kragen och göra det! Hej med er!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0