Seg dag? Japp!!

Är trött idag. Vaknade vid sex vilket betyder att jag låg vaken nästan en timme innan klockan ringde, segt. Kom hem tidigt från skolan, kom hem redan klockan tolv. Var ju bara på några projektredovisningar. Hade ätit lite lunch i skolan men jag var hungrig när jag kom hem så gjorde en omelett på två ägg och så åt jag en knäckemacka till det. Sen kollade jag lite på teve men det gick inget bra så tröttna ganska fort;) Nu borde jag plugga men jag orkar inte! Har fastnat vid datan, inte bra. Fast finns inget kul att göra på datan nu när jag har kollat igenom mina bloggar, segt. Är fortfarande sjuk så hela jag plus denna dag är seg! Seg seg seg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0