Skojsigt värre!

Halloj! Kan glatt meddela att kvällen igår va superkul!:-D Allt gick bra och jag hade jättetrevligt, och mina klasskompisar förvånande mig verkligen! Trodde att de skulle sitta i ett hörn och va jättetråkiga men de dansa på ganska bra på dansgolvet faktiskt:) Det hade jag aldrig trott... Nästan helt utan alkohol i kroppen också!;) :O Det var kul också att se alla i klassen utanför skolan också, det kändesså annorlunda! Min medalj där det står "Klassens..." blev också väldigt bra, kände att det är faktiskt jag. Vill inte säga vad jag fick men som sagt så stämde den bra in i alla fall! Det enda som var tråkigt var att alla gick så tidigt, vid halv två var det redan ganska tomt:( Så det var synd men det var väldigt kul så länge det varade i alla fall!

Idag ska jag nog mest ta det lugnt och vara lite bakis, är väldigt trött, somnande efter fyra någon gång och vaknade strax innan tio. Juste, kom på att jag nog måste åka till en tygaffär med mamma för hon ska antagligen sy min studentklänning så måste leta tyg och mönster! Suck hoppas det inte tar så lång tid. Sedan måste jag också idag eller imorgon prata med min projektarbetskamrat för vi har projektredovisning på onsdag! HJÄLP!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Får jag bara fråga... vad är studentskiva för något? Jag har försökt läsa på internet men kommer inte fram till något. Jag bor inte i Sverige och här har vi ingen studentskiva när vi går ut gymnasiet. Har varenda elev en egen studentskiva så kommer alla klasskompisar dit eller är det för släkten? Fattar ingenting xD

2011-04-21 @ 15:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0