Stockholm Ice?

Tjo tjo!^^ Har haft en jättemysig morgon med en massa plugg! Haha skämt åtsido, så kul var det inte att plugga;) Men det var okej i alla fall, det vi håller på med i kemin nu är ganska kul. Men svårt! Idag ska jag kolla på Stockholm Ice eller vad det heter, i Globen, konståkning ni vet. Ska bli spännande:) Ska dit med mamma och systrar x2. Sen efteråt ska vi äta på restaurang, jobbigt. Men jag tror nog att det går bra! Tycker inte det är lika jobbigt att äta bland folk längre (framsteg). Men nu ska jag äta lunch och sen ska jag kanske träna, om jag orkar! Så vi höres ikväll kanske, hej då:)

Kommentarer
Postat av: Lith

Fett kul med stockholm ice!

2011-04-03 @ 09:36:27
URL: http://lith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0