Stress!

Valborg idag! Ska ni ut och supa som alla andra kanske? x) För mig blire ingen alkohol, ska spendera kvällen med mina nykterhets kompisar. Vet inte vad vi ska göra, kanske kolla på någon film eller så. Ska hem till en som bor väldigt långt bort från mig men som tur va var mamma väldigt snabb på att erbjuda mig att ta bilen. Antar att det är därför då vet hon att jag inte kan dricka;) Inte för att hon behöver oroa sig för att jag ska dricka när jag bara är med mina kompisar från klassen eftersom de knappt har testat alkohol men det behöver ju inte hon veta så länge hon är villig att låna ut bilen till mig utan protester om att jag måste börja betala bensinpengar snart^^

Nu under eftermiddagen måste jag plugga. Segt! Håller på att plugga till ett stort och tyvärr väldigt viktigt prov, måste verkligen få MVG på det:( Så får plugga som tusan! Men det är så tråkigt för det provet är om är ganska tråkigt tyvärr. Men sedan har jag ett prov veckan efter veckan som kommer (v.19) som kommer bli ÄNNU tråkigare att plugga till och det måste jag också verkligen få MVG i... Åh! Hatar den här pressen som kommer nu när kurserna börjar ta slut, man måste verkligen försöka visa läraren att man är värd ett MVG. Stress!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0