Sunny side

Tjo^^ Supervarmt ute idag! Har suttit ute och solat men tyvärr har jag jättesvårt att bli brun! Blir typ... rödflammig? Inte så vackert. Vill få en sån där fin, jämn brun färg - men nej jag ska få någon ful röd-rosa aktig nyans. Dumt? JAAA!!

Innan jag låg ute i solen tränade jag, en halvtimme på crosstrainern plus 8 minutes abs+buns+legs+arms. Duktig jag är! Träningen gick väldigt bra faktiskt så känner mig nöjd. Till lunch åt jag rester från påskbordet, bidde lite potatis, sill, rostbiff, janssons, köttbullar, senap och sallad. Mums!

Nu vet jag inte vad jag ska göra, kanske köra Sims men vet inte om jag är så sugen på det:/ Men man kan ju starta det och sen stänga ner det om man upptäcker att det är tråkigt iofs;) Men får se vad jag gör för nu orkar jag inte vara ute mer i solen faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0