Trött, tröttare, tröttast?

Hej hej på er kära vänner!:) Det är en trött Izza som sitter här må jag säga. Kom inte hem förens närmare halv fem i natt (morse) och det betyder att jag inte ens fick två ynka timmars sömn innan väckarklockan ringde:( Åh så jobbigt det var att gå upp. Men det var det värt, för det var faktiskt kul igår. Jag lovar! Trots att jag var ganska så otaggad...;)

Kvällen började med att jag och en kompis träffades hos en annan kompis och umgåddes (heter det så?) lite. Sedan mötte vi upp en till kompis och sen ytterligare en kompis till min kompis som jag aldrig har träffat. Vi fem förade lite i en bar innan vi gick till själva skivan. Det var mysigt, stället var ganska lugn och jag kände som sagt alla utom en. Men hon jag inte hade träffat förut va verkligen supertrevlig så det gick bra, annars tycker ju det är väldigt jobbigt att umgås med folk som jag aldrig har träffat förut.

Sen på själva skivan gick det faktiskt också bra, kommer ni ihåg hur jag beklagade mig över att mitt ex skulle vara där? Jo han var där. Och jag pratade till och med lite med honom. Först när jag såg honom på klubben fick jag lite panik och vände snabbt ryggen till och låtsades som ingenting. När jag såg honom andra gången gick det inte att komma undan så då kramades vi och pratade lite kort så det kändes bra, var inte så jobbigt:) Hehe nu tråkar jag säkert ut er med all denna oväsentliga information men vadå, skit samma:D

Dock va musiken inte den bästa men det spelade inte så stor roll, va på danshumör och dansade på ganska bra. Alltså stod inte bara och trampa lite planlöst med fötterna som jag annars brukar göra...

Så det var en bra kväll helt enkelt, och jag är glad. Nu är jag dock väldigt trött, och hungrig fast jag åt en normalportion lunch för en kvart sen!! Knasigt. Nu ska jag kolla lite bloggar, kram<3

Kommentarer
Postat av: camilla

ÅÅ men sån e jag också om jag träffar många nya människor. Är tyst o säger inte mkt.. men när man bara var tillsammans i klassen tyckte jag de va ganska kul ibland :) men de beror helt på vilket humör man e på xD



Haha jaa TP e skoj :D fast de e ju så svåra frågor så man blir tokig ibland xD

Jag älskar de pusslen :D har flera stycken utav dem :P



hoppas du får en bra dag

2011-04-06 @ 13:28:58
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0