Mycket att göra...

Det är mycket som ska göras innan jag flyttar hemifrån, har sammanställt en liten lista på saker som måste göras innan jag flyttar som jag tänkte dela med mig av!

Göra klart matten [ ]
Klippa mig [x]
Tvätta bilen [ ]
Tvätta kläder [ ]
Tillverkar nollebricka [x]
Städa mitt rum [x]
Lära mig hur man lagar en cykelpunka [ ]
Kolla upp försäkringar [ ]
Fixa med CSN bidrag [x]
Betala in första hyran [x]
Träffa skol plus gamla kompisar [x]
Skriva packlista [ ]
Packa [ ]
Säga hej då till alla [ ]

På söndag om en vecka hoppas jag att alla punkter efterföljs av ett [x] istället för ett [ ]! Då har jag varit duktig och gjort allt som skulle göras, hoppas jag är så duktig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0