Statsråtta

Hej på er! Igår hade jag fullt upp så jag hade inte tid att blogga. Först på förmiddagen kollade jag och min syrra på två avsnitt av Seven Heaven som går på femman och börjar klockan tio. Kommer ihåg att jag ibland brukade kolla på det när jag var mindre så det är lite nostalogi där;) Sen tillverkade jag min namnbricka inför nollningsperioden så den är klar nu, mycket stilig blev den måste jag säga:)

Sen på eftermiddagen mötte jag mina skolkompisar i Gamla stan så satt vi på ett fik och fikade i några timmar. Sen blev klockan så mycket att jag valde att stanna i stan eftersom jag ändå skulle in till stan igen ganska snart och träffa mina gamla kompisar. För att slå igen lite tid gick jag runt lite, läste min bok jag måste hinna läsa ut till på söndag i Kulturhuset, köpte en sån där Keso grej på Ica to go och satt i deras lilla fikahörna ett tag och läste. Sen fikade jag med mina gamla kompisar, det var trevligt. Fick en present också! En jättefin flamingoglasstaty typ^^ Blev jätteglad!

Sen när jag kom hem gjorde jag inte så mycket förutom åt lite och läste och sedan somnade jag gott. Idag måste jag packa... Suck så tråkigt. O tvätta. Fast jag har redan börjat tvätta så jag har varit lite duktig idag iaf;) Haha.

Till Anonym: Åh vad kul att du kom in!:D Vad ska du plugga? Har det löst sig med boende för dig nu?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag blev så glad när jag såg att jag var antagen! =) Jag blev antagen till psykologprogrammet.

Nej, jag har inte hittat något boende ännu :S Jag förstår inte var jag ska hitta... På blocket.se svarar ingen jag skriver till och att köpa en lägenhet blir svårt då jag bor i utlandet och man vill ju gärna se något innan man köper det xD Sen är det ju köpoäng på alla sidor och jag har väldigt lite köpoäng då jag bara är 18 år. Hos vissa, stora uthyrare, måste man ha ett svenskt personnummer för att få hyra bostad av dem och det har ju inte jag.

Suck så jobbigt att hitta bostad, men jag söker och söker och hoppas jag finner en liten lya någonstans =)

2011-08-11 @ 11:04:48
Postat av: camilla

åå vilken dag de låter som:D



åå förstår att du e nervös men de ska man vara hihi :) vart har du flyttat? när börjar skolan?:D

jag börjar också bli lite nervös inför skolan hihi:)



tack :D de känns fantastiskt verkligen, trodde typ aldrgi jag skulle få börja träna igen:D o nu får jag köra gym en gång i veckan :D



ha en fin kväll:)

2011-08-12 @ 19:46:41
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0