Matdagbok 20110210

Var ju jättelänge sen jag postade en matdagbok kom jag på idag, så bara för det kommer det en nu:)

Frukost: lite skinka i bit m. ketchup, 1 liten macka, ½ banan*
Lunch: 1 kycklingspett, paprika, morötter, bönor, tzatziki*
Mellis: 1 macka, 1½ dl yogurt, ½ banan, lite flingor, 1 liten apelsin
Middag: Kyckling i lätt cremé fraichesås, fullkornsris, pizzasallad
Kvällsfika: 1 macka, 2 dl yogurth, 1 apelsin (ska intas)
Övrigt: 1 banan, några läkerol

*(knäppt men såg att vi hade skinka i kylen så då blev jag sugen på det!)
*(ångest!! Har inte ätit kött i skolan på typ 1½ år förutom fisk så det var jobbigt att äta kött, kommer nog inte göra det igen)

Träning

35 min promenad
30 min crosstraining (-406 kcal)



Kommentarer
Postat av: camilla

Ja men de e ju så gott :D



Lycka till på provet idag <3 håller tummarna

2011-02-11 @ 07:17:48
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0