Matdagbok 20110223

Bara för Alexis frågade om jag kunde skriva fler matdagböcker kommer en idag!

Frukost: 1 liiiten skål med makaroner (kvar från middagen igår), 1 liten skål yogurth+lite flingor
Lunch: lite morötter, lite pizzasallad
Mellis 1: 1 macka, drygt 1,5 dl yogurth, 1 apelsin, 1 stor kopp te
Mellis 2: ett litet äpple, några mandlar, en stor kopp te
Middag: en  tallrik laxsoppa
Kvällsfika: 1 macka, en skål yogurth, apelsin, 1 stor kopp te (har inte ätit än men antar att det blir det jag just skrev!)
Övrigt: 2 godisar, en skumraket

Jag som inte tänkte äta något godis/onyttigt idag! Pappa hade med sig en skumraket från jobbet som jag fick så den måste jag ju äta, o de där två godisarna blev jag bjuden på i skolan. Brukar alltid tacka nej om någon vill bjuda på godis men idag sa jag ja!! Framsteg? Litet.

Juste!

Träning

30 min crosstrainer (-395 kcal)

Kommentarer
Postat av: Alexis

Sv: Jo, det kan man nog göra som man själv känner. Sen om man inte orkar eller har tid att göra så många kan man ju göra 20x2 eller bara 20x1 (:

2011-02-23 @ 20:53:47
URL: http://simplicities.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0