Matdagbok 20110228

Matdagbok för dagen:D

Frukost: en skål naturell yogurth med massa kanel, ½ banan, lite musli, några russin, några hasselnötter (GRRRRYYYMT gott!! Testa!) plus en knäckemacka med philadelphia och rökt kalkon på
Förmiddagsfika: Några kakor, 1 stor kopp te
Lunch: -
Mellis: 1 macka med smör och rökt kalkon på, 1 apelsin, ½ banan, 2 stora koppar te
Middag: 1 tallrik broccolisoppa (den blev faktiskt godare än vad jag trodde), 1½ knäckemacka
Kvällsfika: 1 macka, 2 dl yogurth, 1 apelsin, ½ banan, 1 stor kopp te

Träning:

1 h jympa

Mitt te som jag har druckit den senaste månaden tog slut i eftermiddags så testade det teet min syrra brukar dricka, det var inte alls lika gott som mitt vanliga te:( Snyft. Måste gå och köpa det imorn! Plus lite andra saker t ex naturell yougrth (har intresseklubben antecknat klart?). Men jag har inget planerat imorn så det får bli dagens lilla uppdrag!

Nu tror jag att jag ska kolla på ett VD avsnitt medan jag äter mitt kvällsfika:D Hare så bra

Kommentarer
Postat av: Anonym

göteborg (:

2011-03-01 @ 11:22:35
URL: http://nastydiary.blogg.se/
Postat av: camilla

Har du testat ha frysta hallon i yoghurten? de e superdupergott :D

2011-03-01 @ 16:01:41
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0