Brödbakning

Vet ni, idag känner jag för att baka! Har hittat ett recept på bröd som låter gott, det är faktiskt ett LCHF-bröd (jag är helt emot LCHF och tycker det är en jättekonstig diet, jag tror att de som följer den kommer straffas i framtiden på grund av allt mättat fett de har ätit, men det är bara min personliga åsikt/teori)!

Jag har tänkt tidigare att jag ska försöka dra ner lite på kolhydrater eftersom jag äter ganska mycket bröd, ris och frukt och aådant, nu har jag chansen att minska lite kolhydraterna det om jag byter ut mitt vanliga bröd mot LCHF-brödet så det är ju lite bra!

Men får se om jag orkar gå ner till affären och handla det som ska handlas men det gör jag nog:D

Kommentarer
Postat av: camilla

Blev det något bröd? :)



Ja har också sett den filmen många gånger, tycker den är mysig hihi :D

2011-01-30 @ 14:59:04
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Anonym

själva poängen med lchf är ju att man bara äter naturliga fetter.

inte sånt fett som finns i chips, friterade grejer, godis osv.

jag tror definitivt att lightprodukter är farligare. just för att de innehåller dolt socker, eller sockerersättning och massa annan skit som de lägger till för att det ska smaka gott.

2011-02-05 @ 13:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0