Bryta rutiner

Hej vänner:) Ska åka till en interjuv om drygt en h och sen ska jag vidare och gå på en utbildning i 3 h. Det betyder att jag måste ta med mig mellis att äta, tycker inte om när mina rutiner bryts:( Jag vill vara hemma och äta mitt vanliga mellis, men nu går inte det. Kommer inte komma hem förens vid nio ikväll, suck. Då ska jag äta middag och då kommer jag inte kunna äta mitt vanliga mellis där vid halv tio, suck! Men nu ska jag strax käka lunch, sparrissoppa! Gott. Till det tar jag nog lite sallad och bröd.

Har redan hunnit med min träning för dagen, bra det för aldrig att jag skulle orka träna när jag kommer hem nio! Blev 40 minuters crosstraining, känner mig ganska nöjd att jag tog 40 min. Men jobbigt som fan var det! Kände mig lite trött i benen sen i måndags när jag var på jympa så det var duktigt av mig att träna ganska hårt iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0