Cause baby you´re a firework

Tjenare!:) Har inte gjort så mycket hitills idag, kollat lite bloggat, lyssnat på Firework av Katy Perry minst 1000 gånger (därav rubriken), spelat sims och tränat. Träningen gick bra, körde 30 min crosstrainer som vanligt.

Tänkte passa på att tipsa er om min crosstrainer, den heter Extreme fit CT 629 och kostar drygt 3-4000 kronor tror jag så den är ganska dyr, men det är den värd.

Några finesser den har är att...

- Det finns möjlighet att skapa 9 olika användare där man fyller i ålder, kön och vikt.
- Det finns runt 8-10 program att välja plus manuell inställning.
- Svänghjulets vikt ligger på drygt 9 kg.
- Den mäter puls, kaloriförbrukning, effekt och distans.
- Den kan räkna ut kroppsfett och BMI


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Ska köpa ett träningsredskap när jag blir rik(are) ;) coolt det där med sims-gubben, jag önskar jag tyckte sånt var kul =( hatar både tv-spel o data-spel, men det låter så mysigt!

2011-01-07 @ 01:02:26
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/
Postat av: Anonym

Var har du köpt den när den är så billig? Jag har försökt söka men när jag äntligen har hittat någon med dessa funktioner kostar den 5000-6000kr. Hoppas jag bara är dålig att söka och att det nog finns billigare :D

2011-01-17 @ 15:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0