En lång natts sömn

Hemma tidigt idag från skolan, älskar att många av de kurser som tar slut efter höstterminen har ställs in den här veckan, superskönt!

Sov tio timmar inatt! Tio! Inte dåligt med tanke på att det var skoldag, dock hade jag en lång sovmorgon:) Men jag somnade tidigt igår för jag mådde så jäkla illa, gick och borstade tänderna vid tio och försökte sedan sova med en varmvattenflaska mot magen för att magontet skulle bli mindre, tyckte dock inte att det hjälpte direkt:/ Men jag somnade faktiskt ganska fort, var rädd att jag skulle behöva ligga och må dåligt i flera timmar. Så vaknade jag bara en gång under natten och då var jag tvungen att gå upp och gå på toa. Så sov bra genom hela natten. Det värsta som typ finns är när man vaknar under natten och har ont i magen och inte kan sova. Usch! Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra fram till klocka tre då jag ska kolla på Top Model, kanske bara sitta vid datan men får se.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: camilla

Vad härigt med mkt sömn, själv sov jag kasst i natt :/ jaaa fyyy bra att du kommenterade tjejens blogg för man vill verkligen inte fastna i kaloritänket, toksvårt att bli av med.. det är bättre att inte veta. När jag var i england stod de kcal innehåll på allt till och med på fruktpåsar, grönsaker osv.. så nu sitter det fastklistrat och jag kämpar som tusan för o bli av med det..

Jag har vart sjuk i 1,5 år kanske :/

Tränar du mycket?

2011-01-13 @ 16:01:07
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Lith

Izza, vart i sverige bor du?

2011-01-13 @ 19:38:42
URL: http://lith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0