Kort skoldag

Sitter här och nästan fryser knäna av mig! Har satt på mig raggsockor och morgonrock så hoppas att jag får upp värmen snart! Hade bara en lektion idag, yey:D Så kom hem och åt lunch, blev resterna av tonfisk så tog lite pasta som fanns i kylen. Till det en massa majs och chilisås! Supergott.

Nu ska jag rita lite tror jag och sen ska jag baka, tror det blir nötklickar eller vad de nu heter. Jag kallar dem iaf Omegs-3 kakor eftersom de innehåller typ bara nötter, äggvita och socker. Nötter innehåller Omega-3 så därför heter de Omega-3 kakor!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh jadu... jag vet faktiskt inte...skriver du in din vikt på maskinen innan du startar? det gör jag. puss

2011-01-21 @ 13:46:20
URL: http://nastydiary.blogg.se/
Postat av: Alexis

Skulle man kunna få ett litet recept på de där Omega-tre kakorna? :3

2011-01-21 @ 16:15:09
URL: http://simplicities.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0