My big fat diet show

Mamma och Pappa frågade om jag skulle ut på en skidtur tidigare idag, ångrar mig lite att jag inte följde med faktiskt:(

Har haft rätt tråkigt idag och ingenting att göra. Kollade dock på "My big fat diet show" med hon från Supersize vs Superskinny. Har inte sett det förut men tyckte att det var helt okej, lite väl mycket kalori-snack bara! Vill ju helst bara glömma hur många kcal olika livsmedel innehåller så står dem där och det enda de pratar om är hur mycket kcal olika livsmedel innehåller.
En sak som jag också irriterade mig på var att vissa av tjejerna verkade tro att 1-2 kgs viktnedgång skulle göra stor skillnad i hur deras kroppar såg ut. Ja menar, det är ju inte ens 1-2 kg fett de har gått ner utan mest vatten eftersom de bara hade haft sin diet i 11 dagar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha jag kikade på den på gymmet! haha rätt rolig att glo på !

2011-01-23 @ 17:37:13
URL: http://nastydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0