Pank människa

Hej hej... Är ganska så helt slut. Igår kom jag hem strax innan halv elva, åt en tallrik soppa som blev över från middagen och gick och la mig direkt efteråt.
Idag kom jag hem någon gång efter tio, gick förresten skit på jobbet idag. Sålde ingenting vilket betyder att jag fick exakt 0,0 kronor för att jag i fyra timmar har suttit och rint och ringt och ringt! Känner mig inte så pepp inför tisdagens pass... Helst av allt skulle jag vilja sluta här och nu.
Har inte skrivit på något kontrakt än men vet att uppsägningstiden är 10 dagar. Undra om man kan få ut de 200 kronor jag har känat ihop från igår utan att skriva på ett kontrakt? För jag tror inte jag kommer orka plåga mig själv i 12 h i veckan, det känns för mycket bara!

Juste, ni kanske kommer ihåg att jag var stolt som vågade ringa en mamma till ett barn som behövde hjälp med barnpassning för drygt 1½ månad sen? Nu äntligen har hon hört av sig (hon skulle höra av sig efter jul, tjena...) och jag ska träffa henne på torsdag. Jag vill ju hellre ha ett barnvaktsjobb än telefonjobbet, även fast jag kanske inte är så jättebra med barn. Men bara man får lite erfarenhet så!;) Men nu orkar jag faktiskt inte tänka mer på det, ska läsa lite tror jag och sen sova för jag är jättetrött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0