Sömnproblem

Jag är trött, men vet att jag inte kommer kunna sova. Har haft svårt att sova de senaste dagarna, så mycket tankar som snurrar runt. Går inte att få stopp på dem. Imorn är det vägning, är typ 99,5 % säker på att jag har gått upp i vikt:( Känns inte bra. Idag har jag t ex bara varit ute på en 20-minuters promenad, inte ens en halvtimme lixom! Tänkte träna på crosstrainern men det blev inte så:/ Så det är mitt eget fel (vems annars iofs) om jag har gått upp i vikt!

Men ska nog gå och läsa lite nu, och sen försöka sova. Så får det bli. Godnatt sötisar:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror det har gått bra <333

2011-01-02 @ 08:07:22
URL: http://nastydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0