Top Model 10 Whitney

Gick en timmes promenad, var skönt att få komma ut och röra lite på sig måste jag säga! O få se lite dagsljus med egna ögon och inte genom ett fönster.

När jag kom hem kollade jag på Top Model, kollar alltid på det om jag hinner hem från skolan till tre. Det är säsong 10 och imorn är det final, jag vet ju vem som kommer vinna men det är kul att kolla på i alla fall:) Men egentligen tycker jag att det är konstigt att Whitney vinner och inte Anya. För jag har för mig att när de jämför deras bilder är de mycket mer positiva till Anyas bilder än Whitneys. Men men, Whitney vinner och det tycker jag är bra! Jag tycker hon är så himla vacker med sina kurvor.

Här är några bilder på henne från Top Model:












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0