Vad har jag gjort idag? Svar nedan.

Har testat en bar-recept nu, kan skriva upp det sen om ni också blir baksugna nu när jag pratar om dem:) De blev ganska goda, lite torra men det kan bero på att jag tyckte smeten såg lite lös ut så tillsatte lite extra havregryn. Men som sagt, recept kommer!

Har hunnit med ganska mycket idag känns det som, känner mig lite duktig i alla fall. Saker som jag har gjort...

- Gjort en hel del projektarbete
- Bloggat flera gånger!
- Gått på en timmes promenad
- Kollat på Top Model
- Städat buren till kaninen
- Tränat en halvtimme (gick jättebra!)
- "Nöjes" suttit vid datan

Saker jag borde gjort...

- Kollat bostadskö, kollat fler universitet

Kommentarer
Postat av: Lith

Vad gör du för ditt projektarbete? Är mitt i mitt också. :)

2011-01-20 @ 22:01:14
URL: http://lith.blogg.se/lith
Postat av: Anonym

Vad skulle du vilja studera efter gymnasiet? Blir du klar i vår?

2011-01-21 @ 16:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0